קורס מסחר מקוון לנוער

בניית חנות מכירה דרופ-שיפינג באינטרנט​

קורס המסחר המקוון מבית שחקים הינו הקורס הראשון בעולם (כן, בעולם) שמלמד בני נוער בצורה פשוטה כיצד למכור באינטרנט.
בואו לבנות אתר מכירות אמיתי, מקצועי ומעוצב שמייצר הכנסה חודשית קבועה ללא כל החזקה של מלאי, עובדים או חנות פיזית.

עלות הקורס: ₪6,800

לייעוץ והרשמה

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

בסיום הקורס יהיה לכם אתר מכירות פעיל ומעוצב הכולל מוצרים עם תמונות, מערך ניהול הזמנות ומשלוחים ואפשרות לקבלת תשלום בחנות שלכם.

  • אנגלית בסיסית/בינונית.
    אם ברצונכם למכור לכל העולם – תידרש מכם אנגלית מושחזת ברמה גבוהה
  • כישורים טכניים בסיסיים.
    לא צריך לדעת לתכנת. אבל כן צריך חוש טכני מוצק ולהכיר היטב את סביבת המחשב
  • ריאיון אישי עם מנהל הקורס.
    למה? בשביל להכיר אתכם קצת 🙂 וגם אתם אותנו
  • הקורס כולל 40 מפגשים בסה”כ לאורך שנה
  • המפגשים מתקיימים אחת לשבוע
  • אורך כל מפגש הינו 90 דק’
  • בחגים ומועדים מיוחדים אין מפגשים
  • המפגשים מתקיימים באופן מקוון על גבי פלטפורמת ZOOM
  • כל מפגשי הקורס מוקלטים ויהיו זמינים לכם לאחר השיעור
  • כיתה ט’ ומעלה.
  • נערות ונערים המתעניינים ביזמות, ניהול עסקי, או שרוצים לדעת כיצד לייצר הכנסה חודשית בלי לצאת מהבית
  • מחשב ביתי עם חיבור לאינטרנט ומצלמה – חובה
  • חשבון PayPal אישי (נא להתייעץ איתנו לפני שפותחים)
  • חשבון פייסבוק פעיל
  • כרטיס אשראי של בנק הדואר.
    דואר ישראל מציע כרטיסי אשראי נטענים שנקראים – Pre-Paid.
    כרטיס שכזה עולה 50 ש”ח. אתם צריכים אחד בשביל הקורס.
    אין כל צורך להטעין כסף בכרטיס!

תכנית הלימודים

לפניכם סילבוס הקורס

נכיר את עולם המסחר המקוון לעומק יחד עם ההזדמנויות הטמונות בו, איך לצוד אותן, ואף נייצר טסט מכירה ראשון

נלמד לאתר את המוצרים שלנו לצד פוטנציאל הרווחיות שלהם, לבצע מחקר שוק, וכמובן – לאתר גם את קהל היעד שמוכן לקנות אותם

איך מאתרים ספק? כיצד מתמקחים איתם כדי להוציא את המחיר הטוב ביותר בלי “לשרוף” את עצמנו בעיני הספק?
איתור ספקים איכותיים הוא מיומנות חשובה מאוד, והתנהלות מול ספק היא משהו שצריך לדעת לעשות אותו.
בין אם מדובר בספקים ישראליים, ובמיוחד אם מדובר בספקים מחו”ל דוגמת סין.
הסינים הם עם שצריך לדעת איך לתקשר איתו, כללי התקשורת איתם הם שונים לחלוטין וחשוב שנדע איך לעשות את זה נכון.

אנחנו צריכים מקום למכור בו, לא?
כאן נלמד איך להקים חנות מקוונת מא’ עד ת’ על שלל ההיבטים שלה.
זהו מודול מאוד טכני, במסגרתו נרכוש סט כישורים חשוב מאוד שיאפשר לכם להרים אתר מכירות מקצועי בזמן קצר.

ב2021, עומדים לרשותכם מגוון כלים ושירותים חיצוניים שיקלו על החיים שלכם כמוכרנים בצורה ניכרת.
אנחנו נלמד על כל הפתרונות הנחוצים בסגנון של “התקן ושכח” שיעיפו את העסק שלנו קדימה ויחסכו לנו המון המון זמן. 

ה”בשר” של החנות שלנו – המוצרים. נלמד על אופן ייבוא מוצרים לחנות, אופן ההצגה שלהם (הרי צריך להציג אותם בצורה “מוכרת”, לא ככה?) ואיך להנגיש אותם לקונים הפוטנציאליים בחנות שלנו

מעבר למוצרים בחנות שלכם, אנחנו רוצים גם לרפד אותה בתוכן שיווקי, יפייפה, כזה שמושך את העין וגורם לקונה להרגיש שהוא הגיע למקום מקצועי, שמשקיע בעצמו ובקונים שלו. במודול זה ניכנס לראש הפסיכולוגי של הקונה הפוטנציאלי וננסה להבין מהעיניים שלו, מה הוא היה רוצה לראות.

אתם רוצים גם לקבל כסף על כל העבודה שלכם, לא?
כאן אנחנו נטמיע בחנות שלנו את האפשרות לשלם עבור המוצרים, ועל הדרך נלמד היבטים נוספים וחשובים מאוד שקשורים לביצוע תשלומים מקוונים.

מזל טוב! מכרתם את ההזמנה הראשונה שלכם! עכשיו צריך לממש אותה.
איך מטפלים בהזמנות, איך מטפלים בהזמנות בעייתיות (מה קורה אם הלקוח הזין כתובת לא נכונה וגם אי אפשר להשיג אותו?) ואיך דואגים שהמשלוח יגיע בטוח ובלי בעיות.

במקום לעשות דברים בעצמנו כל הזמן, אנחנו צריכים ללמוד להאציל סמכויות, ולתת לאנשי מקצוע או לעובדים לעשות את העבודה בשבילנו. רק ככה גודלים.
במודול זה נלמד לעבוד עם פלטפורמות לחיבור עם פרי לנסרים כמו פייבר (Fiverr), שם נמצא אנשי מקצוע שיעשו עבורנו עבודות ב5-10$ ויחסכו לנו הרבה זמן.

הגיע הזמן להפיץ את הבשורה – להראות לעולם מה אנחנו מוכרים.
במודול זה נכיר את פלטפורמת השיווק איתה אנחנו הולכים לעבוד, נלמד את יסודות השיווק הדיגיטלי ונבנה לנו אסטרטגיית פרסום ראשונית.
שימו לב – ישנם עסקים, סוכנויות וחברות ענקיות שכל עיסוקן מתמקד בתוכן שנלמד במודול זה.
את ערכו של הידע שתרכשו במודול הזה ניתן למדוד בזהב.

תזכרו שאתם לא היחידים במתחרים על עיני הקונים שלכם.
המודעות שלכם צריכות להיות בולטות, ייחודיות ומניעות לפעולה. כאן נבנה לנו נכסי פרסום ונלמד איך להתבלט מעל לתחרות על עיניהם של הקונים.

סוף סוף! עולים לאוויר עם קמפיין פרסום ראשון!
נשגר את המודעה הראשונה שלנו לאוויר ונתחיל לראות תנועה ערה של גולשים לאתר שלנו.

איך מקדמים עסק בגוגל – בחינם. ניגע במבוא לקידום אורגני, הזרמת תנועת קונים ערה לאתר שלנו, ונקל על משתמשים למצוא את העסק שלנו כאשר הם מחפשים ביטויים מסוימים בחיפוש בגוגל 

אם חשבתם שהמכירה שלכם מסתיימת אחרי שהלקוח קנה – טעיתם.
ההיפך הוא הנכון – כאן היא רק מתחילה. אנחנו נלמד איך להחזיר את הלקוח לרכישה נוספת, וגם להבאות אחריה. 
בעגה המקצועית קוראים לזה: “מחזור החיים של לקוח”.

לפעמים צריך לתת ללקוח “פוש” קטן כדי לעודד אותו לקנות.
כאן אנחנו נלמד איך להציג מבצעים והטבות ללקוחות שלנו, איזה סוג של הנחות הם מקבלים, מתי הזמן הנכון להציג להם הטבה כזו או אחרת, ואיך ההנחות הללו אמורות דווקא להגדיל את הרווח שלנו ולא להקטין אותו. 

אנחנו לא מלמדים אתכם להיות שכירים. אנחנו מלמדים אתכם להיות בעלי עסק.
במודול זה נלמד איך להפוך 90% מהתהליכים הקשורים בעסק שלנו כמו ניהול מלאי, אישור הזמנה ללקוחות, ביצוע החזרות ועוד לאוטומטיים וכאלו שלא מצריכים מגע יד אדם, כך שתוכלו להשקיע את זמנכם בפיתוח של העסק , לא בלעבוד בו.

הלקוח הישראלי יכול להיות קשה לפעמים. מה קורה אם המוצר לא לטעמו? או שהמשלוח מתעכב? או אולי יש לו מלא שאלות?
שירות הוא חלק בלתי נפרד מהעסק שלכם, ולכן אנחנו צריכים לדעת איך לתת שירות מקצועי ונכון. כאן אנחנו נלמד אתכם את אמנות השיח עם לקוחות.
אבל יותר מזה – אנחנו נלמד אתכם איך להפוך את שירות הלקוחות שלכם, למנוע המכירות החזק ביותר של העסק שלכם.

לקוח רוצה להחזיר. קורה.
נלמד את כל התהליכים הקשורים בהחזרת מוצר החל בלקוח ועד הספק.

באנו להרוויח, לא ככה? לכן חשוב מאוד שתדעו איך לנהל את העסק שלכם מבחינה פיננסית. עסק ללא ניהול פיננסי הינו מתכון בטוח לכישלון.
אתם תלמדו לנהל ולתחזק דוחות מכירות, הכנסות כנגד הוצאות, תזרים מזומנים וכיצד לחשב את הרווח הגולמי, התפעולי והנקי שלכם.
נלמד אתכם איך לנתח את הדוחות הללו ולהבין את הסיפור האמיתי שהם מספרים, כך שתדעו איפה לשפר את העסק שלכם

אתם צריכים להבין שבעסק שלכם יש שותף נוסף, שקט וכזה שלא עושה הרבה – המדינה. 
נבין מה חלקה בעניין, מי הן שלושת רשויות המס וכיצד מתנהלים איתן. 
אנחנו גם נרצה להבין מהו מרכיב המיסוי בהכנסות שמקורן בחו”ל ומה ההבדל בין מכירות בארץ למכירות בחו”ל (רלוונטי בעיקר לאלו מכם שמתכוונים למכור גם לחו”ל).
במודול זה גם נלמד איך פותחים עסק אמיתי שרשום ברשויות המס בתור ילד מתחת לגיל 18.

סיכום הקורס, המרצה יעבור באופן אישי על הפרויקט שלכם כדי לוודא שהוא מושחז ומוכן למכירות ויזהה כשלים/בעיות בעסק שלכם, ויחד נבין איך אנחנו מגדילים את היקף המכירות של החנות שלנו בצורה יציבה וחכמה. 

הערך המוסף האמיתי שלכם

העובדה שכבני נוער, תסיימו את הקורס עם אתר מכירות מקוון שגם מייצר לכם הכנסה חודשית קבועה היא בהחלט מדהימה לכשעצמה.
עם זאת הערך האמיתי שנובע מהקורס הוא הסט האדיר של הכישורים, המיומנויות והיכולות שאתם רוכשים בו. הנה חלק מהם:

עיצוב UX/UI

עיצוב ובניית חווית משתמש איכותית, זורמת ונעימה באתר שלכם

שיווק דיגיטלי

היכולת להגיע לקהל היעד שלכם וגם לשכנע אותו לבצע פעולה מסוימת

בניית אתרים

תלמדו איך בונים אתר מקצועי ומרשים, לכל מטרה שהיא

מסע לקוח

סודות השכנוע – איך לגרום ללקוח לקנות, וגם לחזור לקנייה נוספת

ניהול כספי

ניהול דוחות כספיים, התנהלות כלכלית נכונה וצמיחה עקבית לאורך זמן

ניהול עובדים

עבודה מול אנשי מקצוע וגורמים חיצוניים לפי דרישה והגדרת משימות

מסחר מקוון Ecommerce

היכולת לקשור את כל הכישורים הללו לכדי מיזם אחד, כזה שיוכל לייצר לכם הכנסה חודשית נוספת, או עיקרית

שאלות שאתם שואלים אותנו

לרוב לא. בהתחלה אתם תעשו מכירות פה ושם אבל בתור התחלה אלו יהיו סכומים קטנים. מכירות בהיקפים יותר מתחילות להגיע אחרי תקופה מסוימת שבה אתם לומדים לייעל את העסק, להגדיל את הפרסום שלכם, להגביר את החשיפה שלכם וללמוד כיצד להפוך לרווחיים יותר. 

כן ולא. ראשית – הבנת הנושא של איך לפתוח עסק בישראל על כלל המשמעותיות המתלוות לכך היא בונוס אדיר מבחינת הילד/ה.
לא מלמדים את הדברים האלו בבית הספר. שנית, קטין בישראל יכול לפתוח עוסק ברשויות המס, בליווי אחד ההורים שלו.
אל דאגה, גם על זה אנחנו מדברים במהלך הקורס.
בנוסף, לפני הרישום אנחנו נקיים שיחה משותפת אתכם ההורים ונעדכן אתכם על כל המשמעויות של מהלך שכזה.
כהערת סיום, נדגיש כי אין צורך לבצע מהלך שכזה בפתיחת הקורס אלא ככל שנתקדם ולקראת שנגיע למכירה הראשונה שלנו.
אין לחץ בנושא ואנחנו מלווים את הילד יחד אתכם מהתחלה ועד הסוף עם הדרכה מלאה.

כן. בסיום הקורס תהיה לילד חנות אינטרנטית פעילה עם דומיין, שרת אחסון, מוצרים זמינים למכירה ואפשרות לקבלת תשלום באתר.

כמו שבטח תיארתם לעצמכם, התשובה היא לא.
הקורס הזה הוא אמנם המעשי ביותר בעולם וכולל הובלה יד ביד עד לביצוע המכירה הראשונה של הילד.
עם זאת אנחנו לא יכולים להתחייב שתהיה מכירה כלשהי כבר במהלך הקורס וזאת בהתאם להרבה מאוד גורמים שכלל אינם תלויים בנו, או אפילו בילד.
לדוגמא – פתאום פייסבוק וגוגל החליטו שהם אוסרים פרסום של נישת המוצרים שהילד בחר לקדם באתר שלו. עם זאת הסיכוי למכירה הוא כן גבוה.
בנוסף, אנו מציעים ליווי אישי של מפגש או שניים ע”י המרצה כדי שיסתכל על החנות שלכם ויעזור לכם לאתר את הכשלים או את הסיבות שבגללן החנות שלכם לא מבצעת מכירות, עד שנגיע לנקודה בה תגיע אותה מכירה נכספת.

לנהל מערך מכירות אינטרנטי זו אופרציה שמצריכה בגרות ובשלות. אנשים הולכים לשלם לכם מכספם האמיתי תמורת מוצר כלשהו, והם מצפים לקבל שירות איכותי, מהיר ושעומד בסטנדרטים מסוימים. אנו מאמינים שלנערות ונערים בכיתה ט’ יכולה להיות הבגרות הנדרשת לעמידה באחריות שכזו.

ההכנסות ייכנסו לאחד מ-3 מקומות אפשריים.
לא ניכנס לזה כאן, אבל בתחילת הקורס אנחנו מקיימים שיחה משותפת אתכם ועם הילד/ה בנושא הזה ופותחים לו חשבון סוחר בו יוכל לקבל תשלום.

התשובה היא חד משמעית לא. מעבר לכך שאנחנו מקפידים על עבודה מקצועית, עניינית ובלתי מתפשרת במהלך הקורס, גם הפלטפורמות שאנחנו עובדים איתן הן כאלו שמגלות אפס סובלנות לתוכן פוגעני ופועלות על פי מדיניות שמרנית ובטוחה.

שמחים ששאלתם את השאלה הזו.
תחזיקו חזק – אנחנו. אנחנו משלמים את הפרסום של הילד במהלך הקורס. ובכלל זה המקום לציין, שמעבר לעלות הקורס, אתם לא מוסיפים שקל אחד (חוץ מהעלות של הכרטיס הנטען של דואר ישראל שצריך לקנות לפני הקורס).

שאלה טובה – התשובה היא לא.
קידום אורגני הוא תורה שלמה בפני עצמה שאין שום יכולת להכניס אפילו חמישית ממנה לקורס הזה.
לשם כך בנינו קורס שלם ונפרד שנקרא קורס מנהל דיגיטל.
מה שאנחנו כן יכולים להגיד זה את זה: קורס ה-Ecommerce יספק לילד שלכם ארגז כלים מושחז ועוצמתי להתחיל לעבוד ולמכור. אך אלו מכם שישלבו אותו עם קורס הדיגיטל שלנו, יהנו ממכפיל כוח עוצמתי שהולך להכפיל, לשלש ואפילו לרבע את התוצאות שלכם. אנחנו לא יכולים להדגיש עד כמה אנחנו ממליצים לעבור את שניהם במקביל. עם זאת נאמר באופן חד וברור שגם קורס ה-Ecommerce לבדו מעניק את כל היכולת להתחיל לייצר הכנסות ממכירות באינטרנט.

ישנו צורך באנגלית אבל לא חזקה מדי. למזלנו הפלטפורמות שאיתם אנו עובדים מגיעות בשפה העברית, אבל חלק קטן מהתוספים והתהליכים כן יהיו באנגלית אבל אל דאגה – אנחנו שם והאנגלית ממש לא תפריע לנו.
עם זאת חשוב להבהיר דבר אחד – לאלו מכם שמעוניינים למכור גם לחו”ל ולא רק לישראל (אנו מניחים שהיתרונות ברורים לכם) – כן נדרשת אנגלית מושחזת.

התשובה היא כן ולא. בגיל הזה, זה כבר לגיטימי מאוד שנערה או נער יבינו מהן רשויות המס, מהו המיסוי המוטל עלינו בעלי העסקים ומרוויחי השכר בישראל, וכמובן גם להבין איך להתנהל נכון מבחינה כלכלית, תזרימית, מהם דוחות רווח והפסד, ניהול דו”ח הכנסות/הוצאות ועוד. זהו חלק בלתי נפרד מהעסק, ומהחיים עצמם.
עם זאת, ברגע שיתחילו להיכנס מכירות והכנסות ממכירות, זה יהיה תפקידכם – ההורים, להיכנס עם “חצי רגל” לעסק של הילד/ה שלכם ולעזור לו בנושא זה.

התשובה היא לא. הקורס הוא בעל אופי טכני, אך אנחנו מלמדים אתכם את הכל בעצמנו ולא צריך להגיע עם שום רקע.
עם זאת – מומלץ מאוד שיהיה רקע טכני שבמסגרתו התמודדתם עם יישומי מחשב בעבר, אולי אפילו בניתם אתר פשוט או ניסיתם קצת לתכנת.
אנחנו הולכים לבנות אתר, לחבר לו תוספים, להתעסק עם שרתים – נכון שאת הכל אנחנו עושים לחלוטין מאפס ובילויי המרצה אך רקע טכני כלשהו רק יעזור לכם.

התשובה היא לא. בחגים ומועדים מיוחדים אין מפגשים.

הקורס כולל כ-40 מפגשים בני שעתיים כל אחד.

הקורס מועבר כולו 100% בצורה מקוונת. אין מפגשים פרונטאליים.
עם זאת, אנו מקיימים מפגש סיום חגיגי ומהנה במשרדים שלנו בפרדס חנה, אתם מוזמנים להגיע להגיד שלום ולפגוש את כל הצוות 😉

אתם מבינים איזה ידע הילד הולך לרכוש?

הילד שלכם הולך להקים עסק אמיתי בלי לצאת מהבית.
הוא ירכוש מיומנויות, כלים וכישורים שערכם לא יסולא בפז – בדיוק הדברים שלא מלמדים היום בבית הספר, ושכל כך חשוב ללמוד אותם דווקא בגיל הזה.
היום נערה ונער לא צריכים ללכת למלצר, או לחכות לסיום 12 שנות לימוד, צבא ותואר בשביל להתחיל לייצר הכנסה חודשית.
העולם של היום מאפשר לייצר הכנסה חודשית כאן ועכשיו.

הכישורים שהילד שלכם ילמד בקורס:
#איתורמוצרים | #מחקרשוק | #קידוםממומן | #איתורספקים | 
#התנהלותמולספקים | #שירותלקוחות | #בנייתאתרים | #פרסוםעסקיםבאינטרנט | #פסיכולוגייתלקוח | #התנהלותפיננסית | #קריאתדוחותכספיים | #האצלתסמכויות | #יסודותשיווקדיגיטלי  | #עיצובגרפי(בסיסי) | #ייצואעבודהלמיקורחוץ | #עבודהדרךהטלפון | #קידוםברשת | #בנייתחנותאינטרנטית | #וורדפרס | #פתיחתשרתים | #סליקתאשראי |#האלגוריתםשלפייסבוק | #התנהלותמולרשויותהמס | #עיצובחווייתמשתמש | #רשתותחברתיות | #טיפולבהזמנות | #ניהולמשלוחים ועוד

ומה הלאה?

סיימתם את הקורס עם אתר מכירות פעיל ומכניס? מזל טוב!
כעת אנו מזמינים אתכם לרכוש את הכלים שיגרמו לכם להפוך את העסק שלכם למפלצת מכירות חסרת מעצורים, באמצעות ארסנל הכלים הבא:

קורס מנהל דיגיטל

חשבתם להיות משפיעני רשת? או לקדם את העסק של ההורים באינטרנט?
מנהל/ת דיגיטל הוא המקצוע הצומח של השנים האחרונות. אנחנו נלמד אתכם את השיטות המוכחות לקידום אורגני ברשת ובמדיות החברתיות, ואיך להגיע לקהל היעד שלכם  עם טקטיקות פרסום מושחזות.
קורס הדיגיטל יקח את חנות האיקומרס שלכם לשלב הבא.

אנו ממליצים מאוד לעבור את הכשרת מנהל/ת הדיגיטל במקביל להכשרתכם כמוכרני Ecommerce!

משך הקורס: 60 שעות

מכירה ב-Shopify

מודול הרחבה לקורס ה-E-commerce.
שופיפיי היא פלטפורמת אתרי המכר הגדולה בעולם, המציעה מגוון עצום של פתרונות מסחר מוכנים בסגנון “התקן ושכח”. במודול זה נלמד אותם לעומק

היקף המודול: 14 שעות

שיווק בפייסבוק

מודול הרחבה לקורס ה-E-commerce.
במודול הרחבה זה נלמד 7 אסטרטגיות פרסום שונות בפלטפורמת הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם, ואיך לטרגט במדויק את קהל היעד שלנו

היקף המודול: 10 שעות

שיווק בגוגל

מודול הרחבה לקורס ה-E-commerce.
בהרחבה זו נלמד על סוגי הקמפיינים השונים של גוגל, מהו “מסע לקוח” ואיך להציג את עצמנו ללקוח פוטנציאלי בדיוק ברגע הנכון

היקף המודול: 10 שעות

הירשמו עכשיו לקורס ה-Ecommerce

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם