יזמות דיגיטלית זה כאן

העולם הדיגיטלי של היום רווי בכל כך הרבה אפשרויות, פלטפורמות וכלים. האמת? התבלבלנו.
אבל יש כאלו שבתוך כל הבלבול הזה רואים סדר מופתי. אותם יחידי סגולה ניחנים ביכולת להקים בפרק זמן אפסי מיזם דיגיטלי כגון עסק, תנועה, או להפוך הם עצמם למשפיעני רשת שמייצרים תנועה ערה של גולשים, מכירות או עירנות לנושא מסוים.
אנו מזמינים אתכם ללמוד איך הופכים למשפיעני דיגיטל.

 

לרישום לקורס

אתם תלמדו איך להקים מיזם דיגיטלי הכולל אתר אינטרנט, רשתות חברתיות, ערוץ יוטיוב, דפים עסקיים, קידום אורגני בצורה שתעניק לכם נוכחות דיגיטלית מפוארת ברחבי הרשת.
לא רק שיהיה קל למצוא אתכם – יהיה קשה לפספס אתכם.

  • אנגלית בסיסית
  • כישורים טכניים בסיסיים.
    לא, לא צריך לדעת לתכנת. רק צריך לדעת לתפעל את דפדפן המחשב, לשמור קובץ, להתקין תוכנה, לחלץ קבצים ולהשתמש בקיצורי מקלדת נפוצים.
  • ריאיון אישי עם מנהל הקורס.
    למה? בשביל להכיר אתכם קצת 🙂 ורק כדי לוודא שזו התאמה טובה, לכם ולנו
  • הקורס כולל 36 מפגשים בסה”כ לאורך שנה
  • המפגשים מתקיימים אחת לשבוע
  • אורך כל מפגש הינו 90 דק’
  • בחגים ומועדים מיוחדים אין מפגשים
  • כיתה ז’ ומעלה.
  • נערות ונערים המתעניינים ללמוד את השיווק הדיגיטלי ומתעניינים ביזמות דיגיטלית
  • מחשב ביתי עם חיבור לאינטרנט ומצלמה
  • מחשב עם מינימום של מעבד i3, ולפחות 4 GB של זיכרון RAM.
    איך בודקים את מפרט המחשב שלי? להלן סרטון הסבר קצר

הכירו מושג חדש - "נכס דיגיטלי מניב"

מה זה נכס דיגיטלי מניב?
מדובר בנדל”ן של המאה ה-21. נכס דיגיטלי הוא כל פרופיל של רשת חברתית, דף עסקי, בלוג, אתר או ערוץ יוטיוב שאתם מנהלים.
כל נכס דיגיטלי כזה הוא מכרה זהב בפוטנציה, שעם כמה פעולות פשוטות יכול להפוך מעוד דף פשוט, לנכס דיגיטל מניב –
כזה 
שמייצר לכם הכנסה חודשית קבועה, אמיתית, שרק הולכת וגדלה עם הזמן.
וכל זה בלי להשקיע בו יותר מדי זמן ומאמץ, בלי צורך לגעת בו יותר מדי ובלי ללמוד מדע טילים.

זה מה שאתם הולכים לבנות בקורס הדיגיטל

מתכונת הלימודים

הקורס מחולק ל-9 שלבים:

נלמד על סוגי השיווק הדיגיטלי הקיימים היום, סוגי הצרכנים והאופן בו הם צורכים את המדיה, המוצרים והתוכן שלהם.
אתם הולכים להכיר זירות מסחר שונות ולהבין איזה מסע עובר הלקוח בכל אחת מהן ולגבש תכנית עבודה ממוקדת סביב כך.

העולם הדיגיטלי של היום עובד על תוכן. אבל יש תוכן ויש תוכן.
כאן אתם תלמדו איזה תוכן הקהל שלכם רוצה, איך הוא אוהב לצרוך אותו, ונלמד איך לפתח אותו בדרכים ובצורות שונות ללא כל הפרה של זכויות יוצרים.

איך להשתמש נכון במצלמה שיש לנו בכיס (הטלפון) החל מקומפוזיציית צילום נכונה, זוויות, התנהלות בתנאי תאורה שונים, קצת מושגי יסוד בעולם הצילום ועד ירידה לפרטים הקטנים שבבניית תסריט. אנחנו גם נעבוד עם כמה מהתוכנות המוכרות בשוק.

כלי הנשק המושחזים של עולם הדיגיטל – הרשתות החברתיות.
כל אחת מגיע בצבע טעם וריח שונים, ולכל אחת חוקים שונים משלה.
במודול הזה נכיר את היתרונות והחסרונות של כל רשת חברתית, וכמו כן נלמד על הסודות והמיומנויות הלא מוכרות שרק קומץ מפרסמים בעולם מודעים אליהן. זוהי לא קלישאה, אתם הולכים להיחשף לידע בעל ערך רב שלא הרבה מודעים אליו הנוגע לאלגוריתמים של כל רשת.

במודול הזה נלמד את האקוסיסטמה של משפיעני הדיגיטל.
איך עובדים איתם, על המודל הכלכלי שלהם, על הטעויות שגורמות לרוב המשפיענים ליפול והיעלם מן המפה, והדברים והשיטות שאתם כן צריכים לעשות בשביל להפוך לכאלו כולל איך “לגנוב” קהלי עוקבים למתחרים שלכם בצורה אורגנית ולגיטימית.

אתם הולכים לצלול לתוך התורה שיש שיגידו שהיא החשובה ביותר של המאה ה-21 – חווית משתמש.
איך בונים מערכת (או במקרה שלנו – אתר) שכל כך כיף להתעסק בו, עד כדי כך שהוא פשוט ממכר.
אתם יודעים, זהו לא מקרה שאינסטגרם, טיקטוק ויוטיוב כל כך ממכרות…

הפיק של הנוכחות הדיגיטלית שלכם הוא האתר שלכם – הקרקע עליה אתם בונים את הזהות שלכם.
יחד עם כל הכלים שלמדנו בקורס, אתם הולכים לבנות אתר עסקי (או לכל מטרה אחרת שתרצו) שייראה כאילו סוכנות מקצועית בנתה אותו ולא אתם.
ולצד כל הכלים שנלמדו בקורס, אתם גם הולכים ללמוד איך לקדם אותו ולהזרים אליו תנועת גולשים ערה.

מי הם אותם בלוגרים שמתפרנסים מזה שהם פשוט משתפים את סדר היום שלהם ברשת?
להקים בלוג זה יותר מסתם לפתוח איזה דף אינטרנט פשוט ולהתחיל לכתוב עליו תוכן.
צריך לחשוב על היבטים של איך מנועי חיפוש “קוראים” את הדף, איך אני מושך קהלי יעד, אני צריך ממש להיכנס לראש של המשתמש שלי ולחשוב מה הוא יחפש בגוגל ואפילו באילו מילים מדויקות הוא ישתמש כשהוא יחפש שם כדי שאני אקפוץ לו בתוצאות החיפוש. וזו רק ההתחלה.
את ספר הסודות הזה אתם הולכים ללמוד.

רבותיי וגבירותיי – פה קורה הקסם.
במודול האחרון של הקורס אנחנו נארוז יפה את כל נכסי הדיגיטל היפים והעשירים שבנינו (הפרופילים שלכם, הדפים העסקיים, ערוץ היוטיוב שלכם, הבלוג שטיפחתם, האתר שבניתם, התוכן שכתבתם ועוד) ונלמד איך אנחנו הופכים אותם מנכס דיגיטלי, ל-נכס דיגיטלי מניב.
זה המודול שבו נתחיל לתרגם את כל כישורי הדיגיטל המושחזים והחדים שלמדנו להכנסה חודשית פאסיבית.

עם מה אני מסיים את הקורס?

את הקורס תסיימו עם מיזם דיגיטלי חי ונושם, מעוצב שנמצא בכל פינה ברשת. בין אם זה העסק שאתם רוצים לבנות, או רעיון שאתם רוצים לקדם

יכולות זיהוי וניתוח

אתם תוכלו “לראות את המטריקס”. המודעות הטכנולוגית שלכם תתרחב כך שאתם תראו ותזהו דברים שקודם לא ראיתם

תיק עבודות עשיר

את הקורס תסיימו עם תיק עבודות גדוש ועשיר של פרויקטים שונים הממחישים את יכולות הדיגיטל החדשות שלכם

סט כישורים ייחודי

אתם תהיו מפלצות שיווק. כל מי שירצה לקדם את הרעיון שלו ברשת, אתם תדעו לשלוף את הרעיונות איך לעשות זאת

תעודת סיום יוקרתית

התלמידים שלנו התקבלו למגמות ומסלולים יוקרתיים בזכות התעודה המקנה להם הוכחת בשליטת ידע

שאלות שאתם שואלים אותנו

כיתות ז’ ומעלה, עם רצון ללמוד להיות משפיענים או משווקי דיגיטל!

צריך לדעת להגות אותיות ומילים ולדעת לקרוא מילים פשוטות בצורה נכונה.

כן, אבל רק בתוך מוסדות חינוך שאנו עובדים בהם.
אנחנו פרושים בכמה עשרות בתי ספר ומוסדות ברחבי הארץ, אתם מוזמנים להתקשר ולשאול אם אנחנו עובדים בבית הספר של הילד/ה שלכם.
במידה ולא, הקורס יהיה פתוח לרישום מקוון בלבד.

כן. קודם כל אתם נרשמים. אם אחרי השיעור הראשון החלטתם שלא מתאים אז לא מתבצע שום חיוב.
ובכלל – שלושת המפגשים הראשונים הם ללא התחייבות, כך שאם החלטתם לפרוש אחריהם, אין דמי ביטול.
ניתן לקרוא על מדיניות הביטול שלנו בשאלה האחרונה.

מי שיעביר את התוכן לילד/ה שלכם הם מרצים בעלי ניסיון בתחום השיווק הדיגיטלי. כאלו שממש עובדים, מתפרנסים ומרוויחים מהתחום.
בנוסף לכך מדובר במרצים עם ניסיון רחב בהדרכה – כי ברור לנו וגם לכם, שבסוף זה נופל וקם על המדריך.

בוודאי. אחרי שסיימתם את קורס הדיגיטל, הגיע הזמן ללמוד איך לתרגם את ארסנל הכלים החדש שלכם להכנסה חודשית קבועה.
איך עושים זאת? עושים זאת כאן

את הקורס תסיימו עם רזומה עשיר של עבודות ופרויקטים בתחום הדיגיטל, ארסנל מושחז של כישורים ומיומנויות בתחום ותעודת סיום יוקרתית.

כן ולא. הידע שהם ירכשו הוא ידע שיאפשר להם להקים מיזם דיגיטלי ולשלוט בו מא’ עד ת’ בצורה טובה.
עם זאת, התחומים הנלמדים בקורס הם תחומים עמוקים ורחבים כגון עיצוב גרפי, שיווק דיגיטלי, בניית אתרים, כתיבה שיווקית ועוד.
אלו הם תחומים שמשתנים באופן תדיר והלמידה בהם היא אינסופית. לכן אפשר לומר שהילד יצא עם סט כישורים מושחז שיאפשר לו לעשות כמעט ככל העולה על רוחו, אך עדיין יהיה לו עוד הרבה מה ללמוד.

שאלה טובה. נזכיר שלא מדובר בקורס רשתות חברתיות, אלא בקורס דיגיטל, שזה קונספט אחר.
דווקא בגלל שהילד טוב ברשתות החברתיות, אנחנו נלמד אותו לחבר את הידע הקיים שלו לנקודות אחרות שהוא אפילו לא ידע שקיימות, ובטח לא חשב להתחבר אליהן. כל ידע קודם שהילד מגיע איתו רק מעצים את הערך שהוא מקבל מהקורס

לא. רוב הקורס מועבר על גבי פלטפורמות אינטרנטיות, כך שכל העיבוד והחישובים מתבצעים על גבי רשתות ענן.
זה בעצם חוסך את הצורך במחשב חזק יחסית, שכן לא מתבצעות פעולות עיבוד משמעותיות על גבי המחשב עצמו.

מפרט טכני מינימלי לקורס:
– מעבד i3
– זיכרון RAM של 4GB
– מומלץ חיבור אינטרנט של 15 מגה לפחות

ומה הלאה?

סיימתם את הקורס? מזל טוב!
כעת, הגיע הזמן להפוך את הידע שצברתם להכנסה כספית חודשית וקבועה, אפילו שאתם רק בני נוער!

מסחר מקוון Eccomerce

קורס המסחר המקוון הולך יד ביד עם קורס הדיגיטל ומהווה התאמה מושלמת לידע הנלמד בקורס.
שחקים גאה להציג את קורס המכירות באינטרנט היעודי לנוער הראשון בעולם.
כן, הילד שלכם הולך להקים אתר מכירות מקצועי, ממותג ומותאם למובייל ברמה הגבוהה ביותר, עם מוצרים אמיתיים, אפשרות לקבלת תשלום ואפילו נתנסה בפרסום ממומן באינטרנט וננהל קמפיינים שיווקיים בכסף אמיתי

משך הקורס: 80 שעות

קורס Hacker-Pro

קורס ההאקרים המתקדם בישראל – עכשיו גם לנוער.
קראתם נכון, הילד ילמד האקינג מקצועי. במהלך הקורס נתנסה ב14 מתקפות סייבר שונות, טקטיקות ריגול, איתור אנשים באמצעות מזהים דיגיטליים, שיטות מיצוי מידע מודיעיני, השתלת וירוסים ואמצעי הגנה והתמודדות עם האקרים

משך הקורס: 80 שעות

קורס תכנות 3D

איך המפתחים של פורטנייט ומיינקראפט עשו את זה?
לא עוד קורס תכנות לשם התכנות בלבד – כאן בונים יישומי תלת מימד, לומדים יסודות תכנות מונחה עצמים ומפתחים משחקי Multi Player מקצועיים שיהיו זמינים לשחקנים מכל העולם

משך הקורס: 64 שעות

לרישום לקורס