/
/
מה זה קורס סייבר לילדים ואיך הוא יכול להכין אותם לעתיד?

מה זה קורס סייבר לילדים ואיך הוא יכול להכין אותם לעתיד?

אם עוד טרם יצא לכם להכיר אותנו, אז קודם כל ברוכים הבאים למכללת שחקים, המכללה המובילה בישראל ללימודי קוד לילדים ונוער 🙂

ובמידה והגעתם מוכווני מטרה ללימודי סייבר ואבטחת מידע, אז אתם לגמרי במקום הנכון. קורס סייבר לילדים של מכללת שחקים מציע תוכנית עשירה ומגוונת שמטרתה להעניק למשתתפים והמשתתפות הצעירים הבנה מעמיקה של עולמות הטכנולוגיה והאבטחה. 

במהלך הקורס, ילמדו ילדיכם נושאים שונים, כולל יסודות המחשב, תכנות בשפות כמו HTML, CSS ו-JavaScript, ירכשו מיומנויות נדרשות בשוק העבודה ליצירת מערכי אבטחת מידע וכן ייחשפו לנושאי סייבר חשובים כמו סוגי מתקפות סייבר, כלומר ייכנסו לנעליהם של ההאקרים ויבינו כיצד אותם גורמים זדוניים חושבים ופועלים.

הקורס מבוסס על ‘משחוק’ תוכנית הלימודים עם טורנירים, תרגולים ומשחקי תפקידים מרתקים, תוך שהוא מבוסס על הדגמות מעשיות שמאפשרות לתלמידים לתרגל את המיומנויות הנלמדות בצורה מוחשית. 

הכנה לשוק העבודה? או קורס מעשיר?

בשונה מן המציאות אליה אנחנו גדלנו כילדים, הדור של היום נחשף לטכנולוגיה כבר מן הרגע הראשון. זהו ‘עולם’ שונה לגמרי ממה שאנחנו הכרנו.

הזירות עמן מדינת ישראל מתמודדת הן הרבה מעבר למה שקיים מעל פני השטח, והחזית האינטרנטית גועשת לא פחות עם מגוון גורמים זדוניים שמנסים להערים קשיים על מדינתנו. מסיבה זו (וגם מסיבות אחרות ורבות שקצרה היריעה מלסקור אותן) מדינת ישראל נחשבת לאחת מן המובילות בעולם בתחום הסייבר ואבטחת המידע.

את הקורס אנחנו מבססים לא רק על-פי תחושת בטן, אלא בזכות העבודה שאנו מגיעים מתוך עולמות הסייבר, ומביאים את התוכן הרלוונטי ביותר הישר אל תוך הקורס.

תוכנית הלימודים אם כן, מתבססת במידה רבה על ההבנה שלנו וההתעדכנות השוטפת בנושאי אבטחת מידע. 

הקורס מעשיר ללא ספק, אך לצד זאת הוא מקנה מיומנויות ממשיות ופרקטיות שילדיכם יוכלו להיעזר בהן בהכשרות עתידיות כאנשי אבטחת מידע ולוחמי סייבר. 

יתרה מזאת, בגיל צעיר המוח ‘סופג’ הרבה יותר מידע בקלות רבה יותר, והקורס עוזר במידה רבה להפנים תכנים מאתגרים וקשים (כמובן תוך שאנו מתאימים את תוכנית הלימודים ואופייה אל גילאי הילדים).

בד בבד, הקורס מעניק לילדים הסברים חשובים המפרטים את החשיבות של פרטיות ואבטחה, הן ברמה האישית והן ברמה הציבורית. אחרי הכל, חשוב להסביר את המסוכנות של המרחב האינטרנטי.

 

מגוון כישורים שימושיים (הרבה מעבר לאבטחת המידע)

קודם כל כמובן הכישורים הטכנולוגיים. במסגרת קורס סייבר קידס או קורס האקר פרו (המיועד לבני ובנות נוער), מפתחים המשתתפים והמשתתפות יכולות טכניות הכוללות תכנות בטכנולוגיות קוד שונות, ניתוח מערכות, וזיהוי בעיות. מיומנויות אלו יכולות לשמש אותם הן בחיי היומיום והן בקריירה עתידית בתחומים כמו הנדסה, מדעי המחשב, ואבטחת מידע.

לצד זאת, אנו למדים את העקרונות החשובים ביותר לפתרון בעיות וחשיבה ביקורתית, ועושים זאת דרך תרגילים ואתגרים מעשיים. הילדים מפתחים יכולות פתרון בעיות וחשיבה לוגית שחיוניות לכל קריירה טכנולוגית ויכולות לשמש אותם גם עבור מגוון אתגרים נוספים בחיים.

בחלק מן התרגולים ישנו הצורך בעבודת צוות, נושא חשוב נוסף הנלמד במהלך הקורס. במכללת שחקים אנו משלבים עבודה בפרויקטים קבוצתיים, כדי לקדם שיתוף פעולה, תקשורת, והבנה הדדית.

קורסי הסייבר שלנו לא רק מכינים את המשתתפים והמשתתפות לאיומי סייבר עכשוויים, אלא גם מעניקים להם בסיס רחב לקריירה בתחומים מבוקשים כמו סייבר ואבטחת מידע. ולצד כל זאת, ילדיכם ירכשו מיומנויות למידה נוספות וכן ייחשפו לשפה האנגלית באופן תכוף, דבר שמבלי שאנו אף מכוונים אליו, משפר באופן דרסטי את היכרותם עם שפה נוספת.

פותחים צוהר ללמידה עצמית

אחד מן הכישורים החשובים ביותר שעומדים לרשותם של המתכנתים, הוא היכולת שלהם להמשיך ללמוד לבד ולהתפתח בתחום.

אנו יוצקים את כל היסודות והרבה מעבר לכך, עם מידע מתקדם בתחומי הסייבר והתכנות; כפועל יוצא מכך, התלמידים והתלמידות המסיימים בהצלחה את קורס הסייבר של שחקים, יכולים ליהנות ממגוון רחב של מקורות מידע ברשת שיעזרו להם להמשיך ולהתפתח, להעשיר את ידיעתם ולפתח את הידע הרב שצברו.

במסגרת הקורס אנו מקנים למשתתפים הן את הידע הנדרש והן את הכלים הנדרשים כדי להמשיך ולצבור ידע באמצעות למידה עצמית.

גישה חדשנית ללימודי קוד לילדים

מאז שהוקמה המכללה ב-2016 ועד היום, גיבשנו וביססנו גישות לימודיות שנועדו לגשר על הקושי הקיים בין הגילאים הצעירים לבין תכנים בתחומי המחשוב.

העיקרון המרכזי שמוביל אותנו בקורס סייבר לילדים וכן בכל תוכניות הלימודים הנוספות הנלמדות במכללת שחקים הוא ‘משחוק’ תכני הלימוד. 

הילדים נחשפים לעולם התכנות באמצעות שילוב של תרגולים ומשחק, מה שמספק חווית למידה מהנה ומרתקת. 

לצד זאת, אנו שמים דגש ניכר מאוד על חיי החברה עם ‘קמפוס לימודים’ מקוון בזירת הדיסקורד המוכרת והידועה. למי מכם שאיננו בקיא בתחום, דיסקורד (Discord) היא אפליקציה שבהתקנה קלה במחשב או בנייד תוכלו להצטרף לקהילה, להתכתב, להשתתף בפעילויות וליהנות משלל הפעלות נוספות ללא עלות נוספת בשחקים. האפליקציה חינמית לחלוטין (ולמבוגרים שבינינו, נאמר שהיא מזכירה את ICQ).

שם אנחנו מתכתבים, עורכים שיחות שמע, שיחות ווידאו ויוצרים טורנירים ושלל תחרויות שרק מדברנות אף יותר את הילדים והילדות ומעניקים להם שפע של ערך מוסף.

השאירו פרטים

השאירו פרטים ויועץ לימודים ישוב אליכם בהקדם.

תפריט:

לומדים הייטק בחופש הגדול!

הטבות רישום משמעותיות לקיץ

תכנות במיינקראפט | פיי’תון התקפי | סייבר ואבטחת מידע | בינה מלאכותית | תכנות ב#C

או